ISO 23592:2021
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
١٧ يونيو ٢٠٢١
Service excellence — Principles and model
ملفات الوثيقة ISO 23592:2021
الإنجليزية
22 صفحات
الإصدار الحالي
158.73 USD
مجال الوثيقة ISO 23592:2021
This document specifies service excellence terminology, principles and model to achieve outstanding customer experience and sustainable customer delight. It does not focus on the provision of basic customer service but on the provision of excellent service.
This document applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.
الأكثر مبيعاً
YSMO GSO 150-2:2020
GSO 150-2:2013
لائحة فنية يمنية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

YSMO GSO 2055-1:2020
GSO 2055-1:2015
مواصفة قياسية يمنية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO/IEC 23009-9:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Dynamic adaptive streaming over HTTP (DASH) — Part 9: Redundant encoding and packaging for segmented live media (REaP)


ISO/IEC TR 27599:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Brain-computer interfaces — Use cases


ISO 4517:2025
مواصفة قياسية دولية
Physical vapor deposition (PVD) coatings — Contact angle measurement of metallic hydrophobic PVD coatings

ISO 15237:2025
مواصفة قياسية دولية
Coal — Determination of total mercury
